Najnowsze porady farmaceutów

Sprawdź porady naszych ekspertów

Odpowiedź w ciągu 24h
Bez żadnych opłat
Odpowiedzi udzielają magistrowie farmacji
Zapytaj farmaceutę teraz
Odpowiedź w ciągu 24h
Bez żadnych opłat
Odpowiedzi udzielają magistrowie farmacji
Zapytaj farmaceutę teraz

Pytanie o skutki uboczne leku Be Slim 3

Kobieta, 32 lata

|

03.02.2017

Czy suplement ten może uczulić, powodować swędzenie palców u stóp bo nie wiem gdzie mam szukać przyczyny? Zaczęłam aktywniej ćwiczyć i od tygodnia zażywać ten suplement.. nie wiem czy to on może powodować to uczulenie czy to reakcja alergiczne na np proszek?

Maciej Birecki

03.02.2017

Be Slim zawiera w swoim składzie bardzo dużo wyciągów różnych roślin. Proszę przeanalizować ten skład i jeśli jest Pani uczulona na którąkolwiek z tych roślin to takie efekty uboczne mogą być skutkiem stosowania tego preparatu.

Potrzebujesz więcej informacji na ten temat? Zapytaj farmaceutę