Najnowsze porady farmaceutów

Sprawdź porady naszych ekspertów

Odpowiedź w ciągu 24h
Bez żadnych opłat
Odpowiedzi udzielają magistrowie farmacji
Zapytaj farmaceutę teraz
Odpowiedź w ciągu 24h
Bez żadnych opłat
Odpowiedzi udzielają magistrowie farmacji
Zapytaj farmaceutę teraz

Augumentin a mdłości

Mężczyzna, 33 lata

|

10.02.2017

Po każdej przyjętej dawce Augumentinu mam mdłości, co robić?!

Wiktoria Zych

10.02.2017

Niestety nudności należą do częstych działań niepożądanych po Augmentinie i trzeba to przetrwać - z pewnością nie wolno przerwać kuracji antybiotykiem! Aby zniwelować mdłości może Pan zjeść plasterek imbiru lub zakupić preparat z imbirem - Lokomotiv lub Imbir Herbapol. 

Potrzebujesz więcej informacji na ten temat? Zapytaj farmaceutę

Leki występujące w poradzie

Opinie o Augmentin, 1 g + 200 mg , koncentrat do sporządzania roztworu do infuzji

Dostawałam to świństwo w szpitalu i po każdej dawce wymiotowalam, mimo że byłam cały czas na czczo. I jeszcze wmawiano m...

Kobieta, 36 lat

Opinie o Lokomotiv , pastylki

Lek dawałam synowi zawsze przed podróżą, u nas bardzo dobrze się sprawdził. Polecam.

Dziecko, 14 lat

Diagnoza: Choroba lokomocyjna